havinaA

اموزش مطالب پزشکی

havinaA

اموزش مطالب پزشکی

چگونه عنکبوت ها را دفع کنیم؟

۱-اسپری نعنا

 

در واقع عنکبوت ها از بوی نعنا متنفر هستند و در این زمینه مثل موش ها عمل می کنند. چند قطره از روغن نعنا را داخل یک بطری اسپری پر از آب بریزید و این مخلوط را به داخل خانه اسپری کنید. این کار شما باعث می شود که عنکبوت ها کشته شوند و محیط خانه نیز بوی بسیار مطلوبی پیدا کند.

 

برای بهترین نتیجه، هر جایی را که مشکوک به ورود عنکبوت هستید آغشته به این اسپری کنید. چه بهتر که یک پاک کننده خانگی با بوی قوی نعنا پیدا کنید و به طور منظم ، خانه را با آن تمیز کنید تا عنکبوت ها را نیز دور کنید..

 

۲- سرکه

اگر نمی ‌خواهید بیرون بروید و روغن نعنا خریداری کنید، می توانید با استفاده از مواد خانگی این کار را انجام دهید. یک بطری اسپری را با سرکه پر کنید. سرکه سفید همیشه برای پاکسازی بهترین گزینه است. سپس آن را روی مناطقی بزنید که مسیر رفت و آمد عنکبوت ها می باشد. سرکه همچنین پاک کننده عالی محسوب می ‌شود . بنابراین می توان سطوح داخل منزل را با آن تمیز کنید و تضمین کنید که حشرات وارد محیط خانه شما نخواهند شد.

 

۳-مرکبات میوه

اگر می خواهید از شر عنکبوت ها در داخل خانه خلاص شوید و همچنین از بوی میوه های مرکبات لذت ببرید، باید این موضوع را بدانید که عنکبوت ها همانطور که از بوی نعنا متنفر هستند، از بوی مرکبات هم بیزارند. مالیدن پوست پرتقال یا لیمو در مسیر رفت و آمد عنکبوت ها یک روش عالی برای جلوگیری از بازگشت آن ها می باشد. سعی کنید که مسیرهای رد شدن عنکبوت ها مثل مبلمان را با پوست لیمو اسکراب کنید تا بوی آن به خورد این لوازم برود و از ورود عنکبوت ها جلوگیری کند.

 

۴-شاه بلوط

 

شاید خودتان عاشق بلوط ها باشید اما عنکبوت ها از آن ها متنفر هستند. کافی است که چند عدد بلوط را در کنار پنجره یا در مسیر رفت و آمد عنکبوت ها قرار دهید. اگر بتوانید به طور منظم این کار را انجام دهید، عنکبوت ها را برای همیشه از خانه خود بیرون می کنید. استفاده از بلوط برای تزیین در فصل زمستان بسیار عالی می باشد . شاید قرار دادن بلوط به اندازه روش‌های دیگر موثر نباشد اما می توانید برای تزئین هم که شده، مقداری از آن ها را جمع آوری کرده و در طولانی مدت متوجه دفع عنکبوت ها شوید.

 

۵-خاک دیاتومه

 

خاک دیاتومه یکی از بهترین راه های موثر و گیاهی برای خلاص شدن از شر حشرات می باشد و فرقی ندارد که این حشرات عنکبوت باشند یا حتی ساس . پودر خاک دیاتومه می تواند هر گونه حشره تخریب کننده در منزل شما را از بین ببرد.

 

زمانی که یک حشره از خاک دیاتومه حرکت می ‌کند ، پودر خاک باعث ایجاد برش هایی در بدن او می شود. در نتیجه مایع درون بدن او به بیرون نشت می ‌کند و این حشره از بی ‌آبی، جان خود را از دست می دهد . برای بهترین نتیجه مقداری از این ماده را در مسیر رفت و آمد عنکبوت ها قرار دهید. می توانید یک لایه نازک از این ماده را لای درز پنجره ها بریزید و حشرات و عنکبوت ها را از ورود به منزل دور نگه دارید.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد